مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 07:262019-04-25اقتصادي

حجم آب دریاچه ارومیه به بیش از 4 میلیارد مترمکعب رسید


مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی حجم آب موجود دریاچه ارومیه را چهار میلیارد و 70 میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته با دو میلیارد و 60 میلیون مترمکعب افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

- فرهاد سرخوش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با بیان اینکه سطح تراز دریاچه ارومیه 1271.

52 سانتیمتر است، افزود: این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه 77 سانتیمتر افزایش را نشان می دهد و همچنین در مقایسه با اوایل سال آبی یک متر و 22 سانتی متر افزایش داشته است.

وی افزود: علاوه بر آن، هم اینک وسعت دریاچه ارومیه دو هزار و 978 کیلومتر مربع است که نسبت به سال گذشته 690 کیلومتر بر وسعت آن افزوده شده است.

مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی حجم آب موجود دریاچه ارومیه را چهار میلیارد و 70 میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته دو میلیارد و 70 میلیون مترمکعب افزایش را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه آب سد شهید کاظمی بوکان با دبی 240 مترمکعب بر ثانیه بر پیکره دریاچه ارومیه وارد می شود، تصریح کرد: علاوه بر آن رهاسازی آب از سد مهاباد با دبی 70 مترمکعب بر ثانیه و همچنین آب سد زولا به سمت نگین آبی آذربایجان آغاز و ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم آب دریاچه ارومیه به بیش از 4 میلیارد مترمکعب رسید

حجم آب دریاچه ارومیه به بیش از 4 میلیارد مترمکعب رسید