مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 01:362019-04-24بين الملل

سی ان ان: تجار غربی بی توجه به قتل خاشقچی و اعدام ها، به عربستان بازگشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، مهر ماه سال گذشته که جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی در کنسولگری سعودی کشته و تکه تکه شد، - شبکه سی ان ان نوشته است که با وجود قتل جمال خاشقچی و اعدام جمعی از زندانیان سیاسی در عربستان سعودی، تجار غربی به امید کسب منافع مالی بار دیگر به عربستان سعودی بازگشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، مهر ماه سال گذشته که جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی در کنسولگری سعودی کشته و تکه تکه شد، بسیاری از شرکت های آمریکایی و اروپایی در بیانیه هایی این اقدام ریاض را محکوم و اعلام کردند که روابط تجاری با سعودی ها را متوقف می کنند.

حالا به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه سی ان ان ، با گذشت تنها چند ماه از آن قتل و با وجود آنکه سعودی ها روز سه شنبه هم ده ها زندانی سیاسی عمدتا شیعه را گردن زدند، تجار غربی بار دیگر به عربستان سعودی بازگشته اند.

بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه در یک کنفرانس مالی که با پشتیبانی حکومت سعودی در ریاض برگزار شد، مدیران بسیاری از شرکت های مالی غربی از جمله بلک راک ، اچ اس بی سی ، جی پی مورگان و مورگان استنلی حضور یافتند.

پیش از این هم گزارش شده بود که دیوید سولومون مدیر مؤسسه مالی گلدمن ساکس اوایل ماه جاری میلادی به ریاض سفر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان: تجار غربی بی توجه به قتل خاشقچی و اعدام ها، به عربستان بازگشتند

سی ان ان: تجار غربی بی توجه به قتل خاشقچی و اعدام ها، به عربستان بازگشتند