مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 20:162019-04-24اقتصادي

باید کمیته حمایت از تولید و اشتغال ایجاد شود


باید کمیته حمایت از تولید و اشتغال ویژه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل شکل بگیرد که در این راستا معاون هماهنگی امور اقتصادی ماهانه برای بررسی مسائل باید در منطقه حاضر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی  عصر امروز در نشست با صنعتگران کاشان با اشاره به برخی مشکلات اظهار داشت: تمام تلاش دولت و مسؤولین بر این است که به تولید داخلی رونق دهند اما شرایط خاص کشور از جمله تحریم ها و همچنین مشکلات داخلی مانند سیل که خارج از خواست دولت است محدودیت ها را به وجود می آورد.

استاندار اصفهان با اشاره به سفر رییس بانک مرکزی به کاشان گفت: قرار است نشست به طور مرتب با رییس بانک مرکزی برگزار شود که در این راستا، ناصر همتی پس از ماه مبارک رمضان به کاشان سفر خواهد کرد تا مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتگران را در حد توان برطرف کنیم.

وی افزود: واحدهای تولیدی در حال حاضر اگر بخواهند با استفاده از ارز نیمایی کالا تولید کنند، هزینه تمام شده کالا به مراتب بیشتر از قبل خواهد شد.

رضایی با اشاره به ظرفیت های کاشان تصریح کرد: کاشان شهری صنعتی و طبیعی است که مشکلاتش بیشتر از سایر مناطق در کشور است ولی در صدد هستیم با تشکیل کمیته حمایتی و بررسی مشکلات، در جهت رفع آن ها گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید کمیته حمایت از تولید و اشتغال ایجاد شود

باید کمیته حمایت از تولید و اشتغال ایجاد شود