مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 16:102019-04-24سياسي

جزییات دیدار رییس قوه قضاییه با مراجع تقلید در قم


رییس قوه قضاییه در دیدار با مراجع عظام تقلید در قم به آنان اطمینان داد که با اجرای برنامه اصلاحی وتحولی در دستگاه قضایی، مطالبات برحق مردم از جمله کاهش اطاله دادرسی، - پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی، کاهش جمعیت زندانیان ، تکریم ارباب رجوع و همچنین بهره مندی از قضات عالم و با تقوا محقق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جریان سفری یک روزه به شهر مقدس قم پس از زیارت حرم حضرت معصومه (س) به دیدار مراجع عظام تقلید رفت و با آنان دیدار و گفت وگو کرد.

رییس قوه قضاییه در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی ضمن تبریک ایام ماه معظم شعبان با اشاره به انتظارات فوق العاده مردم از دستگاه قضایی بویژه در گام دوم انقلاب، ابراز امیدواری کرد که با راهنمایی ها و دعای خیر علما و مراجع بزرگ، قوه قضاییه بتواند ماموریت های خود را به نحو احسن انجام دهد.

آیت الله رییسی همچنین با اشاره به دغدغه های آیت الله العظمی مکارم شیرازی بویژه در خصوص زندانیان مهریه، گفت: ان شاءالله با انجام یک کار کارشناسی دقیق و تدوین ساز و کارهای مناسب تلاش می کنیم که این نگرانی حضرتعالی و مردم عزیز برطرف شود.

رییس قوه قضاییه با تأکید بر ضرورت تلاش در جهت کاهش اطاله دادرسی و اتقان آرا نیز اظهار کرد: یکی از مهم ترین رئوس برنامه های تحول دستگاه قضایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دیدار رییس قوه قضاییه با مراجع تقلید در قم

جزییات دیدار رییس قوه قضاییه با مراجع تقلید در قم