مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 16:052019-04-24اقتصادي

واحدهای پایین دستی طلا در تکاب ایجاد می شود


مقرر شده است برنامه ریزی لازم از سوی ایمیدرو (سازمان توسعه معادن) برای انجام اقدامات توسعه ای و ایجاد صنایع پایین دستی معادن طلا در شهرستان تکاب صورت گیرد.

- استاندار آذربایجان غربی گفت: مقرر شده است برنامه ریزی لازم از سوی "ایمیدرو" (سازمان توسعه معادن) برای انجام اقدامات توسعه ای و ایجاد صنایع پایین دستی معادن طلا در شهرستان تکاب صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: متأسفانه سیل امسال، خسارت های زیادی را در کشور به جای گذاشت، بطوریکه میزان خسارت وارده 40 هزار میلیارد تومان برآورد شده و این در حالی است که بودجه عمرانی کشور 60 هزار میلیارد تومان است.

شهریاری افزود: وجود این شرایط، طبیعتاً محدودیت هایی را در اجرای پروژه ها ایجاد می کند اما با این وجود سعی داریم با اتخاذ تدابیر لازم، خللی در اجرای پروژه ها در استان پیش نیاید.

وی گفت: شهرستان تکاب باید به یکی از توسعه یافته ترین شهرستان های استان تبدیل می شد ولی به دلایل مختلف از این ظرفیت ها به درستی استفاده نشده و امروز تکاب یکی از محروم ترین شهرستان های استان تبدیل شده است.

استاندار آذربایجان غربی به دیدار اخیر خود با مدیران شرکت ایمیدرو نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این دیدار مقرر شد، برنامه ریزی لازم از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای پایین دستی طلا در تکاب ایجاد می شود

واحدهای پایین دستی طلا در تکاب ایجاد می شود