مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 15:462019-04-24اقتصادي

تخصیص 2 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی به مناطق سیل زده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، هادی قوامی ظهر امروز در حاشیه بازید از روند نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان اظهار کرد:  برای ایجاد اشتغال پایدار در کشور اعتباراتی از منابع مختلف در نظر گرفته شده است.

 وی افزود:طبق تبصره 18بیش از 12 هزار و 500 میلیارد تومان از منابع یک و نیم میلیارد دلار  از محل صندوق  توسعه ملی  برای پرداخت تسهیلات عشایری و روستایی اختصاص داده شده است.

 قوامی ادامه داد: از اعتبارات تملک و دارایی بخشی استفاده می شود و یک بخشی از منابعی بانکی لحاظ می شود که قریب بر 50 هزار میلیارد تومان برای توسعه اشتغال روستایی و عشایری تخصیص داده می شود.

 وی با اشاره به کمک به مناطق سیل زده استان های لرستان، گلستان و خوزستان گفت: طرحی در مجلس به تصویب رسیده که 5 درصد اعتبارات از محل ماده 10 و 12 از محل مدیریت بحران  به مناطق سیل زده کشور تخصیص داده می شود که این مبلغ قریب به 22  هزار میلیارد تومان است.

 قوامی با بیان اینکه این اعتبارات در طول سال وصول می شود، گفت: در حال حاضر دولت دارای محدودیتی هایی است که یک طرحی لحاظ شده و اعتبارات از ردیف های بودجه دیگر کم می شود و  مابه التفاوت  آن در صورت کسری با مجوز مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی برداشت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 2 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی به مناطق سیل زده

تخصیص 2 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی به مناطق سیل زده