مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 15:262019-04-24سياسي

مناطق محروم، همچنان محروم!


جلسه شورای شهر زنجان با بررسی موضوعاتی همچون مشکلات آسفالت، کم توجهی به مناطق محروم و بحث سد معبر و همچنین ساماندهی بازار برگزار و تصمیمات لازم در زمینه رفع مشکلات موجود در این مباحث اتخاذ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان، امروز با بررسی موضوعاتی از قبیل آسفالت، بحث پارکینگ، بحث ساماندهی بازار و .

برگزار شد.

همچنین در این جلسه تشریح الزام استانداردسازی پیاده روها انجام شد که طبق آن معاونت شهرسازی شهرداری زنجان موظف است برای رفع مسئله صدرالذکر و شکل گیری پیاده روهای یکدست و با رعایت اصول فنی و استانداردهای لازم، نسبت به تدوین دستور العمل پیاده رو سازی اقدام کند.

در اجرای پیاده روها اشکالاتی مثل مرغوبیت در جنس و رنگ کف پوش، عدم رعایت اصول مناسب سازی برای معلولین، شیب نامناسب طولی و عرضی، ایجاد پله، بد منظری شهری در مسیر پیاده رو و .

قابل مشاهده است که باید در طرح جدید حل و فصل شود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان در این جلسه اظهار کرد: یک بررسی از پروژه های عمرانی شهرداری انجام شد و به غیر از آسفالت بقیه به مرحله مناقصه نرفته است که باید این امر تسریع شود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: تا دیروز این امر انجام نشده بود و این امر موجب عقب افتادگی ما در اجرای پروژه ها خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق محروم، همچنان محروم!

مناطق محروم، همچنان محروم!