مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 15:152019-04-24سياسي

هرمزگان از نبود پایانه فروش محصولات کشاورزی رنج می برد


دبیر خانه ی کشاورز استان هرمزگان گفت: یکی از کمیسیون های مجلس شورای اسلامی کمیسیون کشاورزی و آب های زیرزمینی است که رییس این کمیسیون در سفر به بندرعباس جلسه ای کوتاهی به نام کشاورزان ترتیب داد که بعید می دانم کشاورزان اصلاً به آن دعوت شده باشند درحالی .

- دبیر خانه ی کشاورز استان هرمزگان گفت: یکی از کمیسیون های مجلس شورای اسلامی کمیسیون کشاورزی و آب های زیرزمینی است که رییس این کمیسیون در سفر به بندرعباس جلسه ای کوتاهی به نام کشاورزان ترتیب داد که بعید می دانم کشاورزان اصلاً به آن دعوت شده باشند درحالی که به عنوان نماینده کشاورزان به اندازه صفحات شاهنامه حرف و سخن داشتم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوطالب جوادی در نشستی خبری، افزود: خانه کشاورز از سال 1380 به همت عیسی کلانتری و با یاری زنده یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی به وجود آمد که طی این سال ها همواره پشتیبان کشاورزان بوده و انتقادات آنان را به دولت منتقل کرده است.

وی با بیان اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری امسال سال رونق تولید نام گرفته است، تصریح کرد: در بحث رونق تولید بیشترین امتیازی که برای کشور حاصل خواهد شد از بخش کشاورزی است.

جوادی با اشاره به اینکه خشک سالی که در 27سال اخیر به وجود آمد نتوانست مانع پیشرفت کشاورزی در کشور شود چرا که کشاورزان ما به این کار اعتقاد داشتند، اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان از نبود پایانه فروش محصولات کشاورزی رنج می برد

هرمزگان از نبود پایانه فروش محصولات کشاورزی رنج می برد