مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 14:562019-04-24اقتصادي

نقدینه خواهی صنایع 13 برابر افزایش یافته است


نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نقدینه خواهی صنایع 13 برابر افزایش یافته و عرضه کالا با افزایش قیمت همراه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در شورای اداری استان که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، شرایط اقتصادی کشور را خاص برشمرد و گفت: نقدینه خواهی صنایع 13 برابر افزایش یافته و عرضه کالا با افزایش قیمت همراه شده است که این موارد باید متوجه و معطوف بخش تولید شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با قاچاق کالا مقابله می کنیم، بیان کرد: توان اقتصادی که توسط ارز ناشی از صادرات به دست می آید با یک و نیم بشکه نفت برابری می کند.

وی ضمن اشاره به اینکه بودجه باید متناسب با درآمد باشد، گفت: مجلس برای شرایط غیر مترقبه بودجه ای در نظر گرفت تا اگر دچار کسری شدیم از آن استفاده شود.

بهمنی در ادامه به پیش بینی حجم بارندگی در استان البرز اشاره کرد و افزود: از این فرصت ها استفاده کردیم و 120 میلیون متر مکعب آب در طالقان جمع آوری شد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ممکن است روند بارندگی ادامه پیدا کند، اضاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدینه خواهی صنایع 13 برابر افزایش یافته است

نقدینه خواهی صنایع 13 برابر افزایش یافته است