مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 11:252019-04-24سياسي

آمریکایی ها وارد بازی نظامی با ایران نمی شوند


این که همه مسائل و مشکلات اقتصادی را بخواهیم به برجام ارتباط دهیم یا به یک توافق دیگر بین المللی، یا این که بگوییم اگر در آینده به فلان کنوانسیون بپیوندیم، - نماینده ایران در سازمان ملل گفت: این که همه مسائل و مشکلات اقتصادی را بخواهیم به برجام ارتباط دهیم یا به یک توافق دیگر بین المللی، یا این که بگوییم اگر در آینده به فلان کنوانسیون بپیوندیم، وضع اقتصادمان بدتر می شود، از مباحثی است که به صورت غیر تخصصی با آن برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید تخت روانچی نماینده ایران در سازمان ملل پیش از عزیمت به نیویورک درباره آینده برجام، مناسبات ایران و آمریکا و توصیه های رییس جمهور با خبرآنلاین صحبت کرد.

چرا به رغم این که آمریکا از برجام خارج شد، ما نباید خارج شویم و باید همچنان در آن بمانیم؟ برجام یک توافق چندجانبه بین هفت کشور و با حضور نماینده عالی اتحادیه اروپاست.

دو سال و نیم روی این توافق کار شد و نهایتاً به اتفاق رسیدیم و در شورای امنیت سازمان ملل به عنوان بخشی از قطعنامه 2231 با اجماع به تصویب رسید.

اینها همه نشان دهنده این است که برجام یک توافق بین دو کشور و دو طرف نیست بلکه یک توافق بین المللی است.

وقتی شورای امنیت آن هم با اجماع تصویب می کند، وزن قابل توجهی به این توافق می بخشد و به عنوان بخشی از حقوق بین الملل به حساب می آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها وارد بازی نظامی با ایران نمی شوند

آمریکایی ها وارد بازی نظامی با ایران نمی شوند