مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 11:062019-04-24سياسي

وزیر کار: مقام کارگر همواره مورد تکریم و تجلیل امام راحل(ره) بود


در آستانه هفته کار و کارگر مسؤولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان جامعه کار و تلاش کشور با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مجموعه مدیران و جامعه کار و وزارتخانه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه، زیارتنامه و آیاتی از قرآن کریم و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب، با آرمان های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روز بزرگداشت کار و کارگر در سال رونق تولید برای بیعت مجدد با امام و شهدا که شجره طیبه انقلاب را بنا نهادند رسیدیم تا برای ادامه راه و تحقق اهداف آن ها و عمل به شعار سال رهبری هم پیمان شویم.

وی کارگران را ستون فقرات تولید ملی کشور نامید و افزود: مقام کار و کارگر همواره مورد نظر، تکریم و تجلیل امام راحل(ره) بود.

شریعمتداری ابراز امیدواری کرد در سال رونق تولید با رهنمودهای رهبری که مشعلی در این مسیر برفروختند جایگاه کار و کارگر به منزلت رفیع و واقعی خود برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: مقام کارگر همواره مورد تکریم و تجلیل امام راحل(ره) بود

وزیر کار: مقام کارگر همواره مورد تکریم و تجلیل امام راحل(ره) بود