مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 10:302019-04-24اجتماعي

غلظت ریزگردها در هوای زابل 20 برابر حدمجاز


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر زابل در سایر شهرستان های شمال سیستان و بلوچستان نیز وزش باد شدید و گرد و خاک سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حیدری افزود: وزش باد شدید و گرد و خاک در شمال استان غلظت ذرات معلق در هوای زابل را به 2 هزار و 957 میکروگرم بر مترمکعب معادل 20 برابر حد مجاز رساند.

وی تاکید کرد: بیشینه سرعت وزش باد در زابل تا صبح امروز به 97 کیلومتر بر ساعت رسید که گرد و غبار حاصل دید افقی را در محدوده فرودگاه این شهر به هزار و 500 متر کاهش داد .

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: باد شدید و گرد و خاک در زاهدان و برخی نواحی مرکزی نیز سبب کاهش شدید کیفیت هوا شد، به نحوی که به سبب غلظت غبار موجود در هوا دید افقی در محدوده فرودگاه این شهر به 800 متر کاهش یافت .

وی خاطرنشان کرد: پدیده گرد و غبار گسترده در شهر خاش نیز سبب شده تا دید افقی در محدوده ایستگاه هواشناسی این شهر به پنج هزار متر کاهش یابد .

حیدری با اشاره به خروجی آخرین نقشه های هواشناسی، عنوان کرد: امروز و فردا هم چنان وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان جریان دارد .

وی ادامه داد: روز پنج شنبه قدری از شدت وزش باد کاسته می شود اما انتظار می رود باد تا اواسط هفته آینده در شمال و نوار شرقی سیستان و بلوچستان جریان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلظت ریزگردها در هوای زابل 20 برابر حدمجاز

غلظت ریزگردها در هوای زابل 20 برابر حدمجاز