مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 10:162019-04-24دانش

کارگروه تحول محتوای دروس دانشگاهی در وزارت علوم فعال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست با دبیران کانون ها، تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه شیراز گفت: - وزیر علوم گفت: کارگروه تحول، بررسی و تجدیدنظر عناوین و محتوای دروس دانشگاهی، در وزارت علوم فعال شده و تلاش می شود که کیفیت آموزشی بهبود یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست با دبیران کانون ها، تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه شیراز گفت: دانشجویان با امید به اصلاح امور تلاش می کنند و این زمینه ساز رشد همه جانبه آنهاست.

غلامی مطرح کرد: هم اکنون تاب آوری بین تشکل های دانشجویی زیاد شده و با آرامش در کنار یکدیگر مشغول فعالیت هستند.

وزیر علوم با بیان اینکه سیاست گذاری در سطوح کلان وزارت علوم برگرفته از اسناد بالادستی است و برنامه های اجرایی توسط وزارت مشخص می شود تاکید کرد: همه برنامه ها نشات گرفته از قانون بودجه، نقشه جامع علمی کشور و قانون تشکیل وزارت علوم می باشد.

وی گفت: کارگروه تحول، بررسی و تجدیدنظر عناوین و محتوای دروس دانشگاهی، در وزارت علوم فعال شده و تلاش می شود که کیفیت آموزشی بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه تحول محتوای دروس دانشگاهی در وزارت علوم فعال شد

کارگروه تحول محتوای دروس دانشگاهی در وزارت علوم فعال شد