مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 09:462019-04-24اجتماعي

هوای سرد تا آخر هفته در البرز پایدار است


مدیرکل هواشناسی البرز از پایداری هوای سرد تا پایان هفته در استان خبر داد و گفت: کشاورزان و باغداران آبیاری خارج از نوبت را با هدف افزایش رطوبت در مزارع و باغات برای تعدیل دمای محیط در دستور کار قرار دهند.

- منصور رحمانیان مدیرکل هواشناسی استان البرز، در گفت و گو با خبرنگار فارس از البرز  با اشاره به روند خروج سامانه بارشی از استان گفت: امروز چهارشنبه چهارم اردیبهشت آسمان استان صاف تا کمی ابری، گاهی با وزش باد و افزایش ابر پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز ادامه داد: برای امشب یخبندان به خصوص در مناطق کوهستانی مورد انتظار است و شرایط یخبندان برای پنجشنبه پنجم اردیبهشت هم پیش بینی می شود و انتظار می رود وضعیت جوی استان برای فردا کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد باشد.

رحمانیان ضمن هشدار در خصوص احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از کشاورزان خواست مواردی همچون تامین سوخت و کنترل دما و بستن دریچه ها در گلخانه ها، مرغداری ها، دامداری ها و انبارهای نگهداری محصولات کشاورزی را رعایت کنند.

مدیرکل هواشناسی البرز افزود: لازم است تداوم افزایش رطوبت در مزارع و باغات با هدف تعدیل دمای محیط از طریق انجام آبیاری خارج از نوبت برای امروز در دستور کار کشاورزان و باغداران قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای سرد تا آخر هفته در البرز پایدار است

هوای سرد تا آخر هفته در البرز پایدار است