مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 09:402019-04-24دانش

معوقه 40 درصدی بودجه پژوهشی سال 97 وزارت علوم/پژوهش مظلوم ترین بخش دانشگاه ها


معاون پژوهشی وزارت علوم با تاکید بر این که بودجه پژوهشی ستاد این وزارت خانه برای سال 97 تنها 60 تخصیص یافته است، گفت: امیدواریم تخصیص این بودجه برای دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به 90 درصد برسد.

- مسعود برومند در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب به تشریح آخرین وضعیت تخصیص بودجه پژوهشی دانشگاه ها و پژوهشگاه های وزارت علوم در سال 97 پرداخت و اظهار کرد: به اعتقاد من پژوهش مظلوم ترین بخش دانشگاه ها است چرا که بسیاری از مطالب و موضوعات در دانشگاه ها بلافاصله بعد از مطرح شدن بر روی میز مسئول و رییس دانشگاه قرار می گیرد تا در آن خصوص سیاستی را اتخاذ کرده و اگر مشکلی هست آن را رفع کنند، اما حوزه پژوهش این طور نیست و می توان بخش پژوهش را مظلوم ترین بخش دانشگاهی در ایران یاد کرد.

وی ادامه داد: البته این را هم باید عنوان کرد که در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به دلیل اتفاقاتی که در اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری افتاد تخصیص 100 درصدی اعتبار صورت نگرفت اما تمهیداتی که سازمان برنامه و بودجه اندیشیده است قرار است معوقه بودجه 98 به زودی به دانشگاه ها و مراکز پژوهشی پرداخت شود.

معاون پژوهشی وزارت علوم خاطر نشان کرد: میزان بودجه معوق سال 97 بخش پژوهش دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز علم و فناوری متفاوت است مثلاً در ستاد وزارت علوم این تخصیص در حوزه پژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معوقه 40 درصدی بودجه پژوهشی سال 97 وزارت علوم/پژوهش مظلوم ترین بخش دانشگاه ها

معوقه 40 درصدی بودجه پژوهشی سال 97 وزارت علوم/پژوهش مظلوم ترین بخش دانشگاه ها