مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 09:012019-04-24اجتماعي

هوای سرد تا جمعه میهمان نقاط مختلف کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه به کشاورزان توصیه می شود در این شرایط مراقب محصولات خود باشند، - کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: هوای سرد تا جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) در کشور ماندگار است و امروز شمال شرق کشور با 4 تا 8 درجه کاهش دما همراه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه به کشاورزان توصیه می شود در این شرایط مراقب محصولات خود باشند، اظهار داشت: با این کاهش دما استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بسیار سرد می شوند، اما از فردا شاهد روند تدریجی افزایش دما از سمت شمال غرب خواهیم بود که زیاد محسوس نیست و از جمعه این روند شدت می یابد.

وی ادامه داد: امروز برای شمال شرق و شرق سواحل خزر، شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران و در مناطق سردسیر و کوهستانی این استان ها بارش برف خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا عبور موج های تراز میانی جو را شاهد هستیم که در شرق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، شمال شرق و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده باران و برف رخ خواهد داد.

به گفته گودرزی برای روز جمعه در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده باران و در مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای سرد تا جمعه میهمان نقاط مختلف کشور است

هوای سرد تا جمعه میهمان نقاط مختلف کشور است