مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 09:002019-04-24اجتماعي

تنفس پاک در تهران طی 24 ساعت گذشته


مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به پاک بودن هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته گفت: طی امروز (4 اردیبهشت) شرایط برای تجمع موقتی آلاینده ها طی برخی ساعات فراهم می شود.

- مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به پاک بودن هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته گفت: طی امروز (4 اردیبهشت) شرایط برای تجمع موقتی آلاینده ها طی برخی ساعات فراهم می شود.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشاندهنده کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (4 اردیبهشت) نسبت به روز گذشته است، اظهارکرد: طی امروز شرایط برای تجمع موقتی آلاینده ها طی برخی ساعات فراهم می شود همچنین وزش باد به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه طی برخی ساعات به ویژه بعد ازظهر در بهبود شرایط موثر است.

وی ادامه داد: با تداوم این وضعیت جوی تا صبحگاه فردا (5 اردیبهشت) افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها مشاهده می شود.

هرچند با تغییر شرایط جوی در طول روز به تدریج بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد افزوده می شود و پراکندگی آلاینده ها و بهبود کیفیت هوای پایتخت را به دنبال دارد.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا با وجود افزایش نسبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنفس پاک در تهران طی 24 ساعت گذشته

تنفس پاک در تهران طی 24 ساعت گذشته