مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 07:452019-04-24سياسي

چهارمین دوره کنفرانس دانش آموزی علوم مهندسی برگزار می شود


چهارمین کنفرانس دانش آموزی علوم مهندسی در دو بخش تئوری و عملی، 18 اردیبهشت در پردیس مرکزی دانشکده های فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

- چهارمین دوره کنفرانس دانش آموزی "علوم مهندسی" برگزار می شود چهارمین کنفرانس دانش آموزی علوم مهندسی در دو بخش تئوری و عملی، 18 اردیبهشت در پردیس مرکزی دانشکده های فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، اهمیت و نامتغیر بودن علوم پایه ای که مهندسان در دوران تحصیل خود، آن را فرا می گیرند و نیاز مبرم بازار کار به مهندسانی با دانش پایه ای قوی تر، باعث به وجود آمدن رشته ای شده که امروزه آن را تحت عنوان علوم مهندسی می شناسیم.

هر ساله توسط انجمن علمی دانشکده علوم مهندسی دانشگاه تهران، به منظور تحقق ارتباط مؤثر مدرسه و دانشگاه، کنفرانسی علمی و در سطح دانش آموزی، میان شرکت کنندگانی از برترین مدارس سطح کشور برگزار می شود.

این کنفرانس در دو بخش نظری و عملی انجام می شود و پس از بررسی های چند باره طرح های ارسالی، در یک روز در محل دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار و پس از بررسی ارائه ها توسط داورانی متشکل اعضای هیئت علمی دانشکده علوم مهندسی، در نهایت از بهترین طرح های ارائه شده در کنفرانس، تقدیر به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین دوره کنفرانس دانش آموزی علوم مهندسی برگزار می شود

چهارمین دوره کنفرانس دانش آموزی علوم مهندسی برگزار می شود