مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 07:362019-04-24دانش

«هشتمین کنگره ملی گیاهان دارویی» از امروز آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو؛ هشتمین کنگره ملی گیاهان دارویی توسط شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی و با حمایت ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز و فردا ( 4 و 5 اردیبهشت ماه) در دانشگاه .

- هشتمین کنگره ملی گیاهان دارویی با حمایت ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز و فردا در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو؛ هشتمین کنگره ملی گیاهان دارویی توسط شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی و با حمایت ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز و فردا ( 4 و 5 اردیبهشت ماه) در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

این کنگره در 4 محور تعریف شده که شامل محور کشاورزی و منابع طبیعی با موضوع اکولوژی، فیزیولوژی گیاهی، اهلی کردن و اصلاح، بیو تکنولوژی، کشت و زارعت، فرآوری اولیه پس از برداشت، مکانیزاسیون و تکنولوژی بذر و در محور داروسازی، پزشکی و غیره است.

همچنین در محور علوم پایه به مواردی از جمله گیاه شناسی، فتوشیمی، بیو شیمی ژنتیک، اثرات بیولوژیک و بیوتکنولوژی و در محور صنعت و اقتصاد نیز به مواردی از جمله بازرگانی گیاهان دارویی و فرآورده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هشتمین کنگره ملی گیاهان دارویی» از امروز آغاز می شود

«هشتمین کنگره ملی گیاهان دارویی» از امروز آغاز می شود