مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 07:362019-04-24سياسي

گروه شهید وزوایی در مناطق محروم نهبندان مرغداری احداث کرد


علی یوسفی، مسئول گروه جهادی شهید وزوایی دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از احداث مرغداری در مناطق محروم نهبندان خبر داد و گفت: - مسئول گروه شهید وزوایی گفت: با هدف توانمندسازی اقتصادی، یک باب مرغداری در یکی از روستاهای محروم نهبندان احداث کردیم.

علی یوسفی، مسئول گروه جهادی شهید وزوایی دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از احداث مرغداری در مناطق محروم نهبندان خبر داد و گفت: یکی از اهداف اصلی گروه، توانمندسازی اقتصادی روستا های هدف است و در همین راستا پروژه هایی را تعریف کرده ایم.

یوسفی با بیان اینکه ایده ایجاد مرغداری در پاییز سال گذشته بین اعضای گروه مطرح شد، افزود: ساخت مرغداری اولین پروژه گروه جهادی شهید وزوایی بود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم ظرفیت بالایی برای این مرغداری درنظر گرفته نشود.

مسئول گروه جهادی شهید وزوایی ادامه داد: این مرغداری به ظرفیت 500 مرغ رسیدیم و براساس آن متراژ و محل احداث آن را تعیین کردیم.

وی با بیان اینکه براساس شناسایی های انجام شده، چند خانه خرابه در روستا وجود داشت که متعلق به چندتن از اهالی روستا بود، گفت: با توافق صاحبان این املاک، پروژه ای برای بازسازی و آماده سازی این خانه ها جهت احداث مرغداری اجرا کردیم و در نهایت پس از گذشت حدود سه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه شهید وزوایی در مناطق محروم نهبندان مرغداری احداث کرد

گروه شهید وزوایی در مناطق محروم نهبندان مرغداری احداث کرد