مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 01:062019-04-23ورزشي

جهانبخش بیرون رفت، برایتون به تاتنهام باخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در دیدار معوقه هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را برخلاف مسابقه اخیرش از ابتدا در ترکیب و به عنوان وینگر در اختیار داشت، - برایتون در حضور 73 دقیقه ای مهاجم ایرانی خود در لحظات پایانی برابر تاتنهام شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در دیدار معوقه هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را برخلاف مسابقه اخیرش از ابتدا در ترکیب و به عنوان وینگر در اختیار داشت، از ساعت 23:15 سه شنبه شب مهمان تاتنهام رده سومی بود.

در حالی که تاتنهام تا واپسین لحظات مسابقه شاگردان پوچتینو بیش از 75 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته و بیش از 10 شوت به سمت دروازه برایتون زده بودند، در امر گلزنی ناموفق عمل کردند و نتوانستند از سد دفاعی برایتون عبور کنند که در نهایت طلسم ناکامی آنها در گلزنی در دقایق پایانی شکسته شد.

تاتنهام که روی ارسال از جناحین و کارهای تیمی با نفوذ از بین مدافعان برایتون نتیجه نگرفته بود، در دقیقه 88 روی پاس دله آلی و شوت پای چپ تماشایی کریستین اریکسن که به گوشه دروازه رفت، موفق شد برابر یاران جهانبخش به گل برسد و در نهایت این مسابقه خانگی را با پیروزی یک بر صفر پشت سر بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانبخش بیرون رفت، برایتون به تاتنهام باخت

جهانبخش بیرون رفت، برایتون به تاتنهام باخت