مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 00:062019-04-23بين الملل

ما، برجام و دیگر هیچ!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری در سرمقاله شماره امروز روزنامه کیهان به موضوع برجام پرداخت و نوشت: بعد از اعلام مخالفت آمریکا با تمدید معافیت مشتریان نفت ایران از تحریم های یکجانبه، - خروج ایران از برجام کابوس آمریکا و اروپاست و توهم پراکنی مورد اشاره در صدر این وجیزه صرفا برای فریب ما و ادامه حضورمان در برجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری در سرمقاله شماره امروز روزنامه کیهان به موضوع برجام پرداخت و نوشت: بعد از اعلام مخالفت آمریکا با تمدید معافیت مشتریان نفت ایران از تحریم های یکجانبه، رسانه های غربی و برخی از رسانه های داخلی در اقدامی همسو که هماهنگ شده به نظر می رسید این نظریه را پیش کشیدند و به آن دامن زدند که تصمیم ترامپ با هدف تشویق ایران به خروج از برجام اتخاذ شده است! این توهم پراکنی در حالی است که آنچه از برجام باقی مانده است مجموعه ای از امتیازات از دست داده کشورمان و محدودیت هایی است که تحمیل آن را پذیرفته ایم.

در طرف مقابل اما، آمریکا که از برجام خارج شده و تعهداتی که بر عهده اش بود را نقض کرده است و اروپا نیز که قرار بود به تعهدات خود عمل کند نه فقط از انجام آن خودداری ورزیده، بلکه با تحریم های جدید آمریکا نیز همراهی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما، برجام و دیگر هیچ!

ما، برجام و دیگر هیچ!