مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 17:512019-04-23سياسي

وزارت جهاد خسارات بیمه محصولات کشاورزی را پرداخت کند


نماینده مردم سبزوار در مجلس خطاب به محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت: این وزارتخانه باید هر چه زودتر بیمه محصولات کشاورزی به کشاورزان را پرداخت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی خطاب به محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت: این وزارتخانه هر چه زودتر دستور پرداخت خسارات بیمه محصولات کشاورزی به کشاورزان را صادر کند.

  وی افزود: بانک ها در ارائه تسهیلات کشاورزی برای اشتغال پایدار روستایی ضمن دریافت تضمین تسهیلات، اسناد رسمی زمین های دامداری و زراعی را از کشاورزان طلب می کنند این در حالی است که اکثر زمین های کشاورزی و دامداری اسناد رسمی ندارند.

نماینده مردم سبزوار خطاب به اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: با وجود دستور شما مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر نسبت به پرواز سبزوار اقدام عملی انجام نمی دهد.

سبحانی فر با تبریک هفته معلم و روز کارگر خطاب به بطحایی گفت: در چند مرحله اجرای طرح رتبه بندی را قول داده اید، با توجه به شرایط تورمی هر چه زودتر نسبت به اجرایی کردن طرح مذکور اقدام کنید.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت جهاد خسارات بیمه محصولات کشاورزی را پرداخت کند

وزارت جهاد خسارات بیمه محصولات کشاورزی را پرداخت کند