مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 17:212019-04-23اقتصادي

ممانعت از سکونت متقاضیان مسکن مهر پرند علی رغم تحویل واحدها


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سکونت متقاضیان مسکن مهر علی رغم تحویل واحدها در برخی فازهای شهر جدید پرند انجام نمی شود، گفت: عدم سکونت به دلیل این است که این واحدها در اختیار متقاضیان واقعی و اصلی قرار نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حبیب الله طاهرخانی امروز در حاشیه بازدید و افتتاح 5000 واحد مسکن مهر در پرند با تاکید بر این که به دنبال تسریع در تحویل و فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر هستیم، گفت: در برخی فازها مشاهده می شود که علی رغم تحویل واحدها، مالکان حاضر به سکونت نیستند؛ چراکه معمولاً این واحدها در اختیار متقاضیان اصلی قرار ندارند و به دیگران فروخته شده اند.

وی افزود : خریداران به دنبال فروش دوباره واحدها و کسب سود هستند، بنابراین مکانیزمی طراحی کرده ایم که هزینه های کارشناسی شده نگهداری در مورد واحدهایی که با تمام امکانات تحویل داده شده، اما سکونت در آنها صورت نمی گیرد، دریافت شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به این که به زودی مترو پرند افتتاح می شود، گفت: دسترسی ریلی و حمل و نقل ریلی در شهرهای جدید و پرند در اولویت قرار دارند، به طوری که دو خطه کردن راه آهن پرند در دستور کار است و 22 رام قطار بین پرند و تهران مسافران را جابه جا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از سکونت متقاضیان مسکن مهر پرند علی رغم تحویل واحدها

ممانعت از سکونت متقاضیان مسکن مهر پرند علی رغم تحویل واحدها