مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 16:262019-04-23اقتصادي

رویای به صفر رساندن صادرات نفت ایران تعبیر نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (سه شنبه) پارلمان در جریان بررسی سوال از وزیر نفت در مورد لغو قراردادهای گازی در دولت یازدهم و دوازدهم، - وزیر نفت گفت: به صفر رساندن صادرات نفت ایران خوابی است که تعبیر نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (سه شنبه) پارلمان در جریان بررسی سوال از وزیر نفت در مورد لغو قراردادهای گازی در دولت یازدهم و دوازدهم، بیژن زنگنه وزیر نفت، اظهار داشت: امروز در جنگ اقتصادی که آمریکا علیه ایران به راه انداخته صنعت نفت نوک حملات ظالمانه است، باید دست به دست هم دهیم تا از این شرایط عبور کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تصور به صفر رساندن صادرات نفت ایران خوابی است که تعبیر نمی شود، گفت: وضعیت عرضه و تقاضای نفت در بازارهای دنیا شکننده است و بیانیه هایی که آمریکا و حامیانش در این خصوص می دهند، ناشی از نگرانی های آنها از وضعیت بازارهای منطقه است.

وزیر نفت با بیان اینکه نگرانی از بی ثباتی بازار و شکنندگی بازار نفت جدی است، اظهار داشت: حامیان منطقه آمریکا نمی توانند اطمینان دهند که به اندازه لازم نفت تولید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویای به صفر رساندن صادرات نفت ایران تعبیر نمی شود

رویای به صفر رساندن صادرات نفت ایران تعبیر نمی شود