مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 15:502019-04-23دانش

برنامه ریزی برای شهریه های مرتبط با پایان نامه ها


سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری با اشاره به اینکه بودجه حوزه پژوهش و فناوری در سایر حوزه های دانشگاه هزینه نخواهد شد، گفت: در این صورت ظرفیت بسیار خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه پژوهش، - کارآفرینی و سرمایه گذاری دانش بنیان ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه ویدئو کنفرانس بحث و تبادل نظر در مورد برنامه و بودجه پژوهش و فناوری سال 98، با حضور دکتر بابک نگاهداری، سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد امروز (سه شنبه 3 اردیبهشت) در ساختمان آموزشی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

نگاهداری در این جلسه با بیان اینکه رییس دانشگاه آزاد بر توسعه فناوری، پژوهش و کارآفرینی و اقتصاد و سرمایه گذاری دانش بنیان تأکید ویژه ای دارد، گفت: یکی از رویکردهای جدی در توسعه پژوهش و فناوری، بحث بودجه است که مقرر شد تمام شهریه های مرتبط با پایان نامه ها در حوزه پژوهش و فناوری در قالب دو صندوق ASF برای حوزه پژوهش و صندوق پژوهش و فناوری برای حوزه فناوری و نوآوری طراحی شود تا بتوانیم بودجه های لازم برای فعالیت های مرتبط با این حوزه را بهتر هدایت و ساماندهی بهتر کنیم.

سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بودجه های مربوط به فعالیت های فناوری و نوآوری را به طور تفکیکی و جدا از سایر بودجه های پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای شهریه های مرتبط با پایان نامه ها

برنامه ریزی برای شهریه های مرتبط با پایان نامه ها