مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 14:012019-04-23اقتصادي

افزایش 400 هزارتومانی حقوق فرهنگیان پرداخت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی الهیار ترکمن با اشاره به مصوبه مجلس و ابلاغ دولت در مورد افزایش حقوق ها در سال 98 اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته و اخذ اعتبار موردنیاز، - معاون برنامه ریزی و توسعه منابع با اشاره به افزایش حقوق 400 هزارتومانی فرهنگیان گفت: این پرداخت به صورت علی الحساب انجام شده است و نیازمند به طی مراحل اداری و قانونی بود که باهمت خدمتگزاران فرهنگیان در این وزارتخانه و علی رغم تعطیلی روز یکشنبه (نیمه شعبان) پیگیری و اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی الهیار ترکمن با اشاره به مصوبه مجلس و ابلاغ دولت در مورد افزایش حقوق ها در سال 98 اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته و اخذ اعتبار موردنیاز، وزارت آموزش وپرورش افزایش 400 هزارتومانی حقوق کارکنان خود در سال 98 را اعمال و پرداخت نمود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش گفت: این پرداخت به صورت علی الحساب انجام شده است و نیازمند به طی مراحل اداری و قانونی بود که به همت خدمتگزاران فرهنگیان در این وزارتخانه و علی رغم تعطیلی روز یکشنبه (نیمه شعبان) پیگیری و اجرا شد.

وی ادامه داد: علت پرداخت حقوق فرهنگیان با دو روز تأخیر، تلاش مستمر برای اعمال افزایش فوق الذکر بوده که به لطف الهی و علی رغم حجم بالای کار و محدودیت زمانی، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 400 هزارتومانی حقوق فرهنگیان پرداخت شد

افزایش 400 هزارتومانی حقوق فرهنگیان پرداخت شد