مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 13:112019-04-23ورزشي

اردوی انتخابی دانشجویان والیبالیست 4 اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی والیبال دانشجویان به منظور شرکت در سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان 4 اردیبهشت به مدت 3 روز با حضور کلیه دانشجویان منتخب .

- اردوی انتخابی تیم ملی والیبال دانشجویان کشور به منظور شرکت در مسابقات سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی والیبال دانشجویان به منظور شرکت در سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان 4 اردیبهشت به مدت 3 روز با حضور کلیه دانشجویان منتخب دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و با همکاری هیات ورزش های دانشگاهی استان تهران برگزار می شود.

بنابراین گزارش بر اساس قوانین و مقررات اعلام شده (FISU) فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی تنها دانشجویان متولدین 11/10/1372 به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند و دانشجویان شرکت کننده می بایست کارت دانشجویی معتبر و معرفی نامه معتبر از دانشگاه مربوطه را به همراه داشته باشند و پذیرش دانشجویان از ساعت 14 لغایت 17 فردا چهارشنبه انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی انتخابی دانشجویان والیبالیست 4 اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می شود

اردوی انتخابی دانشجویان والیبالیست 4 اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می شود