مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 11:412019-04-23فرهنگي

اهدای سیمرغ سیمین فجر به هنرمندی که از دنیای دیجیتال فراری است


علی اکبر صادقی هنرمند انیماتور و نقاش پس از تکریم در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر و دریافت تندیس سیمرغ سیمین گفت: به خاطر اینکه موبایل و دنیای دیجیتال وقتم را نگیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم بزرگداشت علی اکبر صادقی انیماتور و نقاش با حضور چهره های مختلف فرهنگی و هنری، عصر روز گذشته (دوشنبه 2 اردیبهشت) در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

   در ابتدای این مراسم کلیپی از صحبت ها و نقاشی کشیدن علی اکبر صادقی پخش شد و سپس فاطمه معتمدآریا درباره این هنرمند پیشکسوت گفت: در ابتدا فکر می کردم چون بچه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بودم، مرید استاد صادقی شدم ولی بعدها فهمیدم هر دو در یک محله بزرگ شدیم.

  وی با اشاره به اینکه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انیمیشن های علی اکبر صادقی آشنا شده است، بیان کرد: او در سال هایی که در کانون بود، با کتاب ها و انیمیشن هایش به ما یاد داد که چقدر می توانیم بزرگ و خوشبخت باشیم.

  در ادامه این مراسم، معتمدآریا از آیدین آغداشلو خواست درباره علی اکبر صادقی صحبت کند که در این بین صادقی بلندگو را گرفت و درباره آغداشلو گفت: او قدیمی ترین دوست من است.

ما با هم همسایه بودیم و بسیار در کنار هم نقاشی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای سیمرغ سیمین فجر به هنرمندی که از دنیای دیجیتال فراری است

اهدای سیمرغ سیمین فجر به هنرمندی که از دنیای دیجیتال فراری است