مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 09:412019-04-23سياسي

بیانیه گام دوم به یک گفتمان تبدیل شود


بیانیه گام دوم انقلاب باید به یک گفتمان و مطالبه عمومی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، حجت الاسلام محمدحسین مدبر صبح امروز در دیدار با تنی چند از جوانان شهر جهرم اظهار داشت: وقتی خودمان را در کنار جوانان می بینیم احساس نشاط کرده و مسوولیتمان را سنگین تر حس می کنیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید بر توجه به جوانان افزود: چنانچه بخواهیم برای این بیانیه چند کلید واژه انتخاب کنیم به قطع مهم ترین و کلیدی ترین آن واژه جوانی است.

امام جمعه جهرم با یک نگاه سطحی بر این بیانیه متوجه می شویم که اصل سخن رهبری بر پایه جوانان است، گفت: جوان گرایی باید در دهه نخست گام دوم پر رنگ تر جلوه کند.

وی با اشاره به اینکه باید عرصه برای جوانان گشوده شود، تاکید کرد: نباید نسبت به سخنان رهبری انقلاب به صورت تشریفاتی و فرمایشی برخورد و زود به فراموشی سپرده شود.

مدبر با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید به یک گفتمان و مطالبه عمومی تبدیل شود، تصریح کرد: نباید اجازه داد به این بیانیه رنگ فراموشی پاشیده شود چرا که بیانیه گام دوم انقلاب مسیر و چراغ راه است.

وی حرکت انقلاب به سمت پیشرفت و آبادانی را هدف اصلی این بیانیه عنوان کرد و گفت: تشکیل تمدن اسلامی مبتنی بر ایمان توحیدی راه رسیدن به قله است که در غایت گام دوم انقلاب محق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم به یک گفتمان تبدیل شود

بیانیه گام دوم به یک گفتمان تبدیل شود