مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 09:312019-04-23سياسي

شهردار: پیگیر پیوستن بندرعباس به شبکه جهانی شهرهای خلاق هستیم


درخواست پیوستن به شبکه جهانی شهرهای خلاق را پیگیری کرده و روند آن در حال انجام هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی زاده پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی پیوستن بندرعباس به شبکه جهانی شهرهای خلاق و معارفه مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس، اظهار داشت: هویت واقعی و حقیقی انسان ها به تفکر و نوع نگرش آنها باز می گردد و اگر بخواهیم هویت یک فرد یا جامعه را ارزیابی کنیم، اولین مسئله، نگرش و تفکر آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه بندرعباس هویت های زیادی دارد، افزود: در بندرعباس، بسیاری از آیین ها، سنن و مراسمات به فراموشی سپرده شده و یا نگاه دقیق تخصصی، علمی و منطقی به آن نشده است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه باید کارهای جدید را بر اساس ریشه ها و باورهای قدیمی شهر انجام دهیم، خاطرنشان کرد: شهر خلاق باید بتواند رقابت پذیر باشد و یکی از بهترین عوامل رقابت پذیری، خلاقیت است.

امینی زاده با اظهار اینکه شهرداری بندرعباس درخواست پیوستن به شبکه جهانی شهرهای خلاق را پیگیری کرده و روند آن در حال انجام است، بیان کرد: هنرهای فولکلور ، یکی از هفت حوزه قابل درخواست از سوی شهرهای دنیا است که شهرداری بندرعباس این مورد را درخواست کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار: پیگیر پیوستن بندرعباس به شبکه جهانی شهرهای خلاق هستیم

شهردار: پیگیر پیوستن بندرعباس به شبکه جهانی شهرهای خلاق هستیم