مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 09:202019-04-23اقتصادي

هزینه سالانه 30هزار میلیارد تومانی برای درمان بیماری های ناشی از سیگار


دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با اشاره به هزینه سالانه 30هزار میلیارد تومانی برای درمان بیماری های ناشی از استعمال سیگار، گفت: در همه کشورهای دنیا، - سیگار را گران می کنند تا مصرف آن کاهش یابد، اما در کشور ما، 10 هزار میلیارد تومان در سال صرف خرید سیگار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مسجدی با اشاره به هزینه 30 هزار میلیارد تومانی درمان بیماری های ناشی از استعمال دخانیات گفت: در حالی که نشریات مکتوب کشور به دلیل بالارفتن قیمت کاغذ رو به تعطیلی هستند، هزینه شدن 15 میلیون دلار برای خرید و واردات کاغذ سیگار به کشور چه معنایی دارد؟ در زمانی که کشور با تحریم انواع اقلام پزشکی و دارویی مواجه است، تخصیص این میزان ارز جهت رشد و توسعه صنعت دخانیات جای تاسف دارد.

وی ادامه داد: در همه کشورهای دنیا، سیگار را گران می کنند تا مصرف آن کاهش یابد، اما در کشور ما، 10 هزار میلیارد تومان در سال صرف خرید سیگار می شود.

این فوق تخصص ریه با اشاره به افزایش قیمت مواد غذایی و اقلام مورد نیاز خانوار، گفت: متاسفانه بالارفتن قیمت مواد غذایی باعث شده خانواده ها از پس خرید برخی اقلام بر نیایند و سبد غذایی خانوار روز به روز کوچک تر شود.

در این شرایط، خروج 15 میلیون دلار ارز برای خرید کاغذ سیگار چه معنایی دارد؟ بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت مبارزه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه سالانه 30هزار میلیارد تومانی برای درمان بیماری های ناشی از سیگار

هزینه سالانه 30هزار میلیارد تومانی برای درمان بیماری های ناشی از سیگار