مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 08:052019-04-23فرهنگي

80 سال است رادیو با شما صحبت می کند!


یکی از اساتید رادیو معتقد است که رادیو در حال حاضر ابزار سریع و دست یافتنی برای آن چیزی است که به نگاه کردن و دیدن، نیاز ندارد.

- ایرج برخوردار که مدت زیادی از بازنشستگی او در رادیو می گذرد، سال 1351 به رادیو وارد شده و تهیه کنندگی برنامه های خانواده تا برنامه های گفتاری، موسیقی و ادب فارسی را برعهده داشته است.

این برنامه ساز باسابقه در آستانه سالروز تولد رادیو (چهارم اردیبهشت ماه) در گفت وگو با ایسنا درباره عملکرد جشنواره رادیو که قرار است پس از شش سال وقفه برپا شود، بیان کرد: ما جشن می گیریم که یک خاطره خوب را تداعی کنیم.

تداعی یک خاطره خوب یعنی اینکه از یک مطلب خوشمان آمده، سود داشته و جذاب بوده است؛ بنابراین می خواهیم آن را زنده کنیم و ارزش هایی که در آن است را روشن کنیم تا مقدمه ای برای کار آیندگان بشود.

ماهیت برگزاری جشنواره و اینکه ما از کارهای خوبی که انجام شده نام ببریم، بد نیست.

ذکر خیر از مسائل یعنی ارزش گذاشتن که باعث رشد دادن ارزش ها می شود و جشنواره، نگاه کردن دوباره به ارزش ها در حوزه های مختلف است.

او ادامه داد: رادیو به عنوان پدیده ای که در کشور ایجاد شده و از گذشته نقش بسیاری دارد، هنوز هم نقش خود را ایفا می کند و جایگاه خود را دارد؛ بنابراین جشنواره می تواند مفید و مؤثر باشد و ضرری در آن نمی بینم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 سال است رادیو با شما صحبت می کند!

80 سال است رادیو با شما صحبت می کند!