موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 05:512019-04-23سياسي

هنوز نمی دانیم کلاک شهرک است یا نه! / با تمرکز بر لواسان از تخلف های بزرگتر اطراف تهران غافل نشویم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، موضوع ویلا ها و مجتمع های مسکونی لوکس ساخته شده در منطقه لواسان بویژه دو شهرک محصور با نام های باستی هیلز و کلاک به موضوع بسیار مهم و چالشی این روز های رسانه ها و فضای مجازی تبدیل شده است که بسیاری آنرا غیر قانونی .

- هنوز نمی دانیم کلاک شهرک است یا نه! / با تمرکز بر لواسان از تخلف های بزرگتر اطراف تهران غافل نشویم! نباید فریب بخوریم که همه ویلاسازی ها و همه صاحبان قدرت و ثروت و هر چه تخلف ساختمانی و کوهخواری و زمین خواری است در لواسان اتفاق میفتد و از نقاط دیگر غافل شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، موضوع ویلا ها و مجتمع های مسکونی لوکس ساخته شده در منطقه لواسان بویژه دو شهرک محصور با نام های باستی هیلز و کلاک به موضوع بسیار مهم و چالشی این روز های رسانه ها و فضای مجازی تبدیل شده است که بسیاری آنرا غیر قانونی می دانند و تصور میکنند که برخی متمولان در این منطقه با پول هایی که خرج می کنند کار غیر قانونی خود را در روال قانون جای می دهند.

به جهت روشن شدن این جزییات با آقای عزت اله چراغی معاون فنی و سخنگوی شهرداری لواسان به گفتگو نشستیم.

وی معتقد است اینطور نیست که تنها چند تخریب نمایشی در لواسان انجام شده باشد، ولی چون تخریب ها رسانه ای نمی شود اینگونه به نظر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز نمی دانیم کلاک شهرک است یا نه! / با تمرکز بر لواسان از تخلف های بزرگتر اطراف تهران غافل نشویم!

هنوز نمی دانیم کلاک شهرک است یا نه! / با تمرکز بر لواسان از تخلف های بزرگتر اطراف تهران غافل نشویم!