مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 02:202019-04-22ورزشي

فرهنگ ورزش همگانی در صدا و سیما معکوس است/ در فیلمها افراد خوش هیکل خلافکارند!


عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان معتقد است که صدا و سیما و دیگر رسانه ها تاثیر بسیار مهمی در فرهنگ سازی ورزش دارند که متاسفانه در جهت معکوس و خلاف توسعه ورزش عمل می شود.

- فرهنگ ورزش همگانی در صدا و سیما معکوس است/ در فیلمها افراد خوش هیکل خلافکارند! عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان معتقد است که صدا و سیما و دیگر رسانه ها تاثیر بسیار مهمی در فرهنگ سازی ورزش دارند که متاسفانه در جهت معکوس و خلاف توسعه ورزش عمل می شود.

حسن دانشمندی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص فرهنگ سازی صورت گرفته در خصوص ورزش گفت: فرهنگ را خانواده ها ایجاد می کنند و رسانه ها هستند که آنها را تشویق می کنند اما متاسفانه صدا و سیما در جهت معکوس این فرهنگ سازی را به پیش گرفته است به عنوان مثال شما در فیلم های تلویزیونی مشاهده می کنید که افرادی که بدنساز هستند و بدن خوبی دارند، اکثراً خلاف کار یا بادیگارد خلافکارها هستند و یا افرادی که شادابی و تحرک بالایی دارند جزو افراد ناهنجار جامعه شناخته می شوند و به گونه ای است که خمیده بودن و سست بودن را خوب جلوه می دهند و مردم را به آن ترغیب می کنند که در اینجا صدا و سیما در جهت عکس فرهنگ سازی مثبت پیشی گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ورزش همگانی در صدا و سیما معکوس است/ در فیلمها افراد خوش هیکل خلافکارند!

فرهنگ ورزش همگانی در صدا و سیما معکوس است/ در فیلمها افراد خوش هیکل خلافکارند!