مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 00:312019-04-22سياسي

دولت تدبیر و امید بهبودی در وضعیت کردستان ایجاد نکرده است


دبیر حزب اسلامی ایران زمین کردستان گفت: البته جدای از وعده وعیدهای شخص رییس جمهور، متاسفانه نه دولت و نه تیم دولت در کردستان موفق عمل نکرده و با گذشت 6 سال از عمر دولت های تدبیر و امید، - سیدخالد حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به سفر رییس جمهور به استان کردستان، اظهار داشت: آقای روحانی در ایام تبلیغات انتخاباتی سال 92، بیانیه ای 10 ماده ای با عنوان بیانیه شماره سه اقوام و مذاهب منتشر کرد که براساس آن، اقوام و مذاهب از امتیازاتی برخوردار می شدند اما در طول این سال ها، عملیاتی شدن بندهای بیانیه برای مردم کردستان عیان نشده است.

وی افزود: آقای روحانی در سفرهای گذشته وعده رفع چالش های اشتغال جوانان را داد و گفت، نخستین گام دولت تدبیر و امید، کاهش نرخ بیکاری است اما کسی نیست که امروز بیکاری را اصلی ترین مسأله کشور نداند.

وی گفت: براساس آمار و ارقام رسمی مشاهده می کنیم که استان کردستان در حوزه بیکاری زنان رتبه اول کشور و در حوزه بیکاری مردان رتبه سوم کشور است پس حالا باید از آقای رییس جمهور بپرسیم که برای بیکاری جوانان چه تدبیری اندیشیده شده است!؟ دبیر حزب اسلامی ایران زمین کردستان ضمن انتقاد به رتبه اول استان کردستان در حوزه تورم نقطه به نقطه، گفت: این با کدام منطق می خواند که استان زرخیزی مثل کردستان با وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تدبیر و امید بهبودی در وضعیت کردستان ایجاد نکرده است

دولت تدبیر و امید بهبودی در وضعیت کردستان ایجاد نکرده است