مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 00:162019-04-22سياسي

پیامد های یک انتصاب استراتژیک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، عبدالله متولیان در یادداشت روزنامه جوان نوشت: انتصاب سردار سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جابه جایی وی با سردار جعفری (در حالی که هنوز یک سال تا پایان تمدید مدت سه ساله فرماندهی .

- انتصاب سرلشکر سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه از سوی فرمانده معظم کل قوا در زمانی انجام شده که سپاه در اوج درخشش، موفقیت و قدرت راهبردی در سطح منطقه و جهان قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، عبدالله متولیان در یادداشت روزنامه جوان نوشت: انتصاب سردار سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جابه جایی وی با سردار جعفری (در حالی که هنوز یک سال تا پایان تمدید مدت سه ساله فرماندهی وی باقی مانده بود) به زعم بسیاری از کارشناسان یک انتصاب حساس، به موقع (از حیث شرایط ویژه زمانی و رخدادهای داخلی و بین المللی و…) و استراتژیک تلقی می شود.

این انتصاب که با استقبال و شادی دوستداران انقلاب و قاطبه مسئولان کشوری و لشکری مواجه شد، خشم دشمنان نظام، به ویژه شیطان بزرگ و هم پیمانانش در محور شیطانی عبری، غربی، وهابی را برانگیخته و با بازتاب های فراوان روبه رو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامد های یک انتصاب استراتژیک

پیامد های یک انتصاب استراتژیک