مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 00:112019-04-22اقتصادي

آمادگی سد گلستان برای مدیریت بارش روزهای آتی


رییس اداره آب منطقه‎ای شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه سد گلستان از سرریز افتاده است، گفت: این سد آمادگی مدیریت ورود و خروج آب های حاصل از بارندگی روزهای آتی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس،  حسین قنبری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته پیرامون بارندگی های 72 ساعت آینده در سطح شرق استان گلستان، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی ها از امروز تا سه روز آینده بالغ بر 25 تا 35 میلیمتر بارندگی را در گنبدکاووس تجربه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این بارندگی در بالادست شهرستان گنبدکاووس از جمله تنگراه و گالیکش بالغ بر 90 میلی متر خواهد بود، افزود: گنبدکاووس به دلیل قرارگیری در کانون همگرایی آب های بالادست محلی برای تجمیع این بارندگی ها خواهد بود و به همین علت کمی نگرانی در این خصوص وجود دارد.

رییس اداره آب منطقه ای شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه سدهای گلستان و بوستان از سرریز افتاده اند، خاطرنشان کرد: چندین میلیون متر مکعب فضای خالی در سد گلستان وجود دارد که آماده مدیریت کردن بارش های روزهای آتی خواهد بود.

قنبری از ورودی آب با دبی بیش از 64 متر مکعب در ثانیه در رود اراز کوسه در بالادست گنبدکاووس و رودخانه چهل چای خبر داد و گفت: در بالادست رودخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سد گلستان برای مدیریت بارش روزهای آتی

آمادگی سد گلستان برای مدیریت بارش روزهای آتی