مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 22:212019-04-22حوادث

کشف بیش از یک تن تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی


فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و 80 کیلو تریاک با هدایت اطلاعاتی و عملیاتی این فرماندهی در مسیر خاش به ایرانشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در پی یک کار ویژه اطلاعاتی از انتقال محموله مواد افیونی از مرزهای شرقی کشور توسط یک دستگاه خودروی پژو 405 مطلع و بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان اطلاع دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: سرانجام شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با هدایت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس اصفهان طی یک عملیات ضربتی خودروی مذکور را در مسیر خاش به ایرانشهر شناسایی کردند و قصد داشتند آن را متوقف کنند که قاچاقچیان به دستور ایست ماموران توجهی نمی کنند.

وی تصریح کرد: ماموران بلافاصله با استفاده از قانون به کارگیری سلاح به خودروی مذکور شلیک کرده که در این لحظه قاچاقچیان خودرو را رها کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می شوند که در این عملیات ماموران موفق می شوند یک تن و 80 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

کشف بیش از یک تن تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی