مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 17:012019-04-22سياسي

31 اردیبهشت ماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره ملی فیلم پلیس


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: 31 اردیبهشت ماه آخرین مهلت شرکت در نخستین جشنواره ملی فیلم 110 ثانیه ای مردم و امنیت ما است.

- مسعود تقدیسی لاریجانی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به گستره  آسیب خانمان سوز اعتیاد و دغدغه های مردم شریف ایران اسلامی و به ویژه فرماندهی معظم کل قوا )مدظله العالی( به منظور پیشگیری از ناهنجاری جرایم و آسیب های اجتماعی جشنواره فیلم 110 ثانیه ای با شعار مردم و امنیت ما با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار خواهدشد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود: این جشنواره در سه قالب انیمیشن، مستند و داستانی منطبق بر محورهای اعلام شده در این فراخوان به اجرا درخواهد آمد و تولید آثار کوتاه، جذاب و تصویری خلاقانه با موضوع آسیب های مرتبط با استعمال و توزیع مواد مخدر، تجلیل از هنرمندان مروج قانون و مفاهیم اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر از طریق رشته ی فیلم سازی، از جمله اهداف برجسته این جشنواره فرهنگی و هنری است.

تقدیسی محورهای جشنواره فیلم 110 ثانیه ای مردم و امنیت را نقش باورها، اعتقادات دینی و هنجارها در پیشگیری از اعتیاد ، باورهای غلط، ناآگاهی و اعتیاد ،سبک زندگی، تغییرات اجتماعی و اعتیاد ، خانواده و اعتیاد ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 اردیبهشت ماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره ملی فیلم پلیس

31 اردیبهشت ماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره ملی فیلم پلیس