مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 15:562019-04-22بين الملل

دیلی بیست: ترامپ نگران رقابت با «برنی سندرز» در انتخابات 2020 است


یک رسانه آمریکایی در گزارشی به نقل از نزدیکان رییس جمهور این کشور نوشت: ترامپ در محافل خصوصی برنی سندرز را تحسین می کند اما در محافل عمومی او را «دیوانه» می خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که برخی نظرسنجی ها در آمریکا از پیشتازی برنی سندرز سناتور نام آشنای آمریکایی در میان نامزدهای دموکرات انتخابات 2020 ریاست جمهوری حکایت دارد، یک رسانه آمریکایی در مطلبی به نقل از نزدیکان دونالد ترامپ ، از احترام رییس جمهور به این قانونگذار ارشد کنگره و نگرانی او درباره رقابت آنها در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری خبر داده است.

پایگاه دیلی بیست گزارشی تحت این عنوان منتشر کرد: ترامپ در محافل خصوصی برنی سندرز را تحسین می کند اما در محافل عمومی او را دیوانه می خواند .

اشاره این رسانه به حملات توییتری اخیر دونالد ترامپ به برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت است که بعد از نامزدی او برای انتخابات 2020 تشدید شده است.

در گزارش این رسانه آمده است: رییس جمهور آمریکا به نزدیکان و معتمدان خود می گوید که این سناتور ایالت ورمونت، سیاستمداری باهوش، دارای یک پایگاه اجتماعی قابل توجه و روش های هوشمندانه برای جمع آوری کمک مالی است اما با این حال، ترامپ همچنان معتقد است که می تواند در انتخابات شکستش دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیلی بیست: ترامپ نگران رقابت با «برنی سندرز» در انتخابات 2020 است

دیلی بیست: ترامپ نگران رقابت با «برنی سندرز» در انتخابات 2020 است