مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 13:502019-04-22اقتصادي

هوندا هم سبز می شود!


تازه ترین گزارش های منتشر شده از سوی شرکت هوندا حاکی از آن است که تحت تاثیر افزایش تمایل مشتریان آمریکایی به خرید خودروهای شاسی بلند و همچنین تمایل به سمت خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست، - تولید هوندا سیویک و آکورد از این پس کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمارهای فروش انواع مختلف خودرو در سراسر جهان علی الخصوص ایالات متحده آمریکا در سال های اخیر به شدت نشان دهنده افزایش علاقه و تمایل مشتریان بازار خودرو به شاسی بلند، پیکاپ و کراس اوور است.

از طرفی دیگر، بسیاری از خودروسازان برتر در جهان تصمیم گرفته اند که به سمت و سوی تولید خودروهای برقی و دوستدار محیط زیست رفته و کارخانه های جدیدی را بدین منظور تأسیس و راه اندازی کنند.

بنابر همین آمارها و گزارش ها، شرکت خودروسازی هوندا اعلام کرده است که هوندا سیویک و آکورد از این پس در این کشور با کاهش تولید مواجه خواهند شد چراکه قصد دارد در راستای حرکت سایر رقبای قدرتمند خود که همگی در جهت تولید خودروهای پاک و برقی به پیش رفته اند، باشد.

بر اساس گزارش وب سایت carscoops ، این خودروساز ژاپنی همچنین اعلام کرده است که در تابستان سال جاری دومین خط تولید کارخانه خود واقع در ایالت اوهایو را به طور موقت تعطیل خواهد کرد تا تمرکز بیشتری بر روی خط تولید خودروهای برقی و الکتریکی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوندا هم سبز می شود!

هوندا هم سبز می شود!