مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 13:162019-04-22پزشكي

افتتاح فاز 4 بخش اتفاقات بیمارستان فقیهی شیراز


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: فاز چهار بخش اتفاقات بیمارستان شهید فقیهی شیراز به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز علی بهادر صبح امروز در حاشیه بهره برداری از فازچهار بخش اتقاقات و دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهید فقیهی شیراز اظهار داشت:  به علت بالا بودن تعداد پذیریش بیماران توسط  بیمارستان های شهید فقیهی و نمازی شیراز احداث بیمارستان جدید و گسترش فضاهای بیمارستانی ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: بهره برداری و تکمیل فاز چهارم بخش اتفاقات و سالن انتظار  بیمارستان  شهید فقیهی گامی مثبت در ارائه خدمات به  بیماران و همراهان آنان است.

  میانگین بستری ماهانه 4500 بیمار در بیمارستان فقیهی رییس بیمارستان شهید فقیهی شیراز در ادامه این آیین گفت: مجموعه بخش اتقافات بیمارستان شهید فقیهی  با اعتباری افزون بر 3 میلیارد و 380 میلیون تومان راه اندازی شده که از این میزان  2 میلیارد و 100 میلیون تومان  از محل اعتبارات وزارتخانه، 600 میلیون تومان مساعدت دانشگاه علوم پزشکی و 700 میلیون تومان اهدایی دستگاه رادیولوژی دیجیتال از سوی  یکی از خیران  راه اندازی بوده است.

علی اکبری تصریح کرد:  بیمارستان شهید فقیهی با قدمت 75 ساله دارای 497 تخت و روزانه 150 بیمار است که با احتساب این میزان میانگین ماهانه 4 هزار و 500 بیمار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز 4 بخش اتفاقات بیمارستان فقیهی شیراز

افتتاح فاز 4 بخش اتفاقات بیمارستان فقیهی شیراز