مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 13:112019-04-22پزشكي

افتتاح کلینیک ویژه «امید» در همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان از افتتاح کلینیک ویژه امید و سه دستگاه سی تی اسکن پیشرفته در هفته سلامت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید حبیب الله موسوی بهار ظهر امروز در آیین افتتاحیه هفته سلامت در مرکز خدمات جامع سلامت امیرالمؤمنین(ع) شهرستان همدان با تبریک اعیاد شعبانیه، تقارن این ایام را با هفته سلامت به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که در این ایام فرصت بیشتر و بهتری برای خدمت به مردم فراهم شود.

وی با اشاره به تعیین شعار مراقبت های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت از سوی سازمان جهانی بهداشت عنوان کرد: تأکید این شعار بر مراقبت های اولیه است تا قسمت دوم شعار که پوشش همگانی سلامت است محقق شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در ادامه از تلاش همکاران در حوزه بهداشت و درمان قدردانی کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی در زمره معدود سازمان هایی است که بلافاصله بعد از ارائه خدمت، نظرسنجی کرده و چنانچه عدم رضایتی وجود داشته باشد علت آن را جویا شده و رفع می کنیم.

وی ضمن تأکید بر اینکه پایه و اساس خدمت آینده وزارت بهداشت، پرونده الکترونیک سلامت است بیان کرد: در اکثر شهرستان های استان همدان، تشکیل این پرونده برای مردم پوشش صد درصدی داشته به جز درصد معدودی در شهرستان های همدان و ملایر و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کلینیک ویژه «امید» در همدان

افتتاح کلینیک ویژه «امید» در همدان