مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 11:412019-04-22حوادث

پلیس در تعقیب قاتل فراری + عکس


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از ادامه تحقیقات جهت دستگیری عامل جنایت خیابان شهید مصطفی خمینی خبر داد که در درگیری با سلاح سرد اقدام به ارتکاب جنایت کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،  ساعت 14:35 مورخه 12 دی ماه 1396 و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک نزاع و درگیری در خیابان شهید مصطفی خمینی – ابتدای کوچه سیداسماعیل به کلانتری 113 بازار اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری و اورژانس در محل فرد مصدوم به بیمارستان منتقل اما پس از چند ساعت و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت می کند.

  با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد ، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته داخل مغازه اطلاع پیدا کردند که مقتول 30 ساله بلافاصله پس از ورود به داخل مغازه با شاگرد راننده قاتل متواری درگیر شده؛ طی آن مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

  صاحب مغازه در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: روز درگیری متوفی حدودا 15 تماس تلفنی با مغازه بنده داشت و طی آن با شاگرد مغازه به نام حمید درگیری لفظی پیدا کرده بود؛ زمانیکه متوفی داخل مغازه شد، بدون هرگونه صحبتی به سمت حمید رفت و به شدت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس در تعقیب قاتل فراری + عکس

پلیس در تعقیب قاتل فراری + عکس