مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 11:252019-04-22اجتماعي

آخرین خبر از بارداری یوزپلنگ های پارک پردیسان


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از انجام لقاح مصنوعی برای دلبر (ماده یوز نگهداری شده در پارک پردیسان) خبر داد و گفت: - عکس تزیینی است معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از انجام لقاح مصنوعی برای دلبر (ماده یوز نگهداری شده در پارک پردیسان) خبر داد و گفت: تا 60 روز آینده نتیجه لقاح مشخص می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید ظهرابی در نشست خبری به مناسبت روز جهانی زمین که امروز (2 اردیبهشت) در معاونت محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد در پاسخ به پرسش ایسنا در مورد روند تکثیر در اسارت یوزپلنگ آسیایی گفت: اولویت اول سازمان حفاظت محیط زیست، حفاظت از زیستگاه های یوز و حفاظت از یوز در زیستگاه ها است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی معاونت محیط زیست طبیعی برای سال 98 این است که از کلیه ظرفیت های ملی، استانی و بین المللی را به سمت حفاظت از زیستگاه یوز هدایت و امکانات و نیروها را به منظور پایش زیستگاه ها تقویت کنیم.

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: علاوه بر تقویت حفاظت و پایش زیستگاه های طبیعی یوز، فعالیت های جانبی به منظور تکثیر در اسارت یوز را نیز مورد توجه قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از بارداری یوزپلنگ های پارک پردیسان

آخرین خبر از بارداری یوزپلنگ های پارک پردیسان