مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 11:162019-04-22حوادث

افزایش 90 درصدی کشفیات مواد مخدر در شیروان


فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به افزایش 90 درصدی کشفیات مواد مخدر این شهر نسبت به سال گذشته گفت: در فروردین ماه امسال 28 سارق دستگیری و 32 فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس مسعود وحیدی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان شیروان، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 11 قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری 11 پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و تخصصی، موفق به شناسایی 28 سارق داخل خودرو، ساختمان نیمه ساز، منزل و.

در فروردین ماه شدند.

  فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به این که متهمان در بازجویی های انجام شده به 32 فقره سرقت اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی نیز با اشاره به افزایش 90 درصد کشفیات مواد مخدر در فروردین  ماه 98 نسبت به مشابه سال قبل توسط کلانتری 11 این شهرستان، افزود: در فرودین امسال کلانتری 11 نیز موفق به کشف 5 کیلو 400 گرم انواع مواد مخدر شدند.

وحیدی در ادامه با بیان اینکه در اجرای طرح برخورد با موتورسوار در فروردین ماه در قالب چند تیم توسط کلانتری 11 به اجرا گذاشته شد، افزود: در این راستا تعداد 66 دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن گواهینام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 90 درصدی کشفیات مواد مخدر در شیروان

افزایش 90 درصدی کشفیات مواد مخدر در شیروان