مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 11:102019-04-22بين الملل

رهبری کره شمالی برای احیای دوستی های دیرینه به روسیه می رود


رهبر کره شمالی اواخر هفته جاری به روسیه می رود تا با رییس جمهوری و مقام های ارشد این کشور دیدار کرده و ضمناً به احیای دوستی دیرینه با روسیه بپردازد.

- "رهبری کره شمالی برای احیای دوستی های دیرینه به روسیه می رود" رهبر کره شمالی اواخر هفته جاری به روسیه می رود تا با رییس جمهوری و مقام های ارشد این کشور دیدار کرده و ضمناً به احیای دوستی دیرینه با روسیه بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، هنوز جزییات زیادی درباره سفر کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی به روسیه منتشر نشده اما این نشست که احتمالاً روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در ولادیووستوک، واقع در شرق دور روسیه برگزار می شود، نخستین دیدار میان رهبران دو کشور از زمان دیدار میان کیم جونگ ایل، پدر کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی و دیمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه مربوط به هشت سال قبل است.

دیدار میان رهبران روسیه و کره شمالی کمتر از دو ماه پس از نشست نافرجام هانوی، ویتنام میان رهبری کره شمالی و دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا صورت می گیرد که هدفش پایان دادن به برنامه های اتمی و موشکی کره شمالی بود.

مسکو مدت هاست که خواستار توقف تحریم های بین المللی علیه پیونگ یانگ است و در عین حال، آمریکا نیز روسیه را به تلاش برای کمک به دور زدن برخی از این تحریم ها متهم می کند؛ اتهام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبری کره شمالی برای احیای دوستی های دیرینه به روسیه می رود

رهبری کره شمالی برای احیای دوستی های دیرینه به روسیه می رود