مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 08:512019-04-22دانش

هیئتی از دانشگاه سن پترزبورگ از دانشگاه امیرکبیر بازدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص بازدید هیأتی از دانشگاه حمل و نقل سن پترزبورگ از دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: - هیئتی از دانشگاه حمل نقل سن پترزبورگ روسیه در راستای توسعه همکاری های مشترک از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص بازدید هیأتی از دانشگاه حمل و نقل سن پترزبورگ از دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این هیئت دانشگاهی از نقاط مختلف دانشگاه از جمله برج فناوری و دانشکده مهندسی عمران بازدید کردند.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه هدف از این بازدید توسعه ارتباط و همکاری مشترک میان دو دانشگاه بود، تاکید کرد: دانشگاه حمل و نقل سن پترزبورگ از دانشگاه های قدیمی و معتبر کشور روسیه به شمار می رود که قرار است در آینده با این دانشگاه همکاری های مشترکی داشته باشیم.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: این دانشگاه در زمینه تحقیقات و فناوری کاربردی بسیاری از جمله موضوعات ریلی، جاده ای و پل ها فعالیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئتی از دانشگاه سن پترزبورگ از دانشگاه امیرکبیر بازدید کرد

هیئتی از دانشگاه سن پترزبورگ از دانشگاه امیرکبیر بازدید کرد