مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 00:562019-04-21سياسي

سفارتخانه های ایران در آلمان و فنلاند هنوز بی سفیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، پس از آنکه قانون جدید عدم به کارگیری بازنشستگان شامل حال سفرا و دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران نیز شد و سه سفیر ایران مشمول این قانون قرار گرفتند و مراسم تودیع علی ماجدی سفیر ایران در آلمان در 25 آبان 1397 برگزار .

- با بازگشت ماجدی از آلمان و علیرغم اینکه فرشچی هم به فنلاند نرفت، هنوز دو سفارتخانه ایران در این دو کشور بدون سفیر اداره می شوند.

البته شنیده شده که فرازنده عهده دار سفارت ایران در برلین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، پس از آنکه قانون جدید عدم به کارگیری بازنشستگان شامل حال سفرا و دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران نیز شد و سه سفیر ایران مشمول این قانون قرار گرفتند و مراسم تودیع علی ماجدی سفیر ایران در آلمان در 25 آبان 1397 برگزار و وی قبل از موعد مقرر (27 آبان ماه) به تهران بازگشت، ولی سفارتخانه ایران در برلین کماکان در سطح کاردار موقت اداره می شود و علی اکبر دبیران عهده دار این سمت است.

در این مدت محمد فرازمند به جای محمدابراهیم طاهریان فرد سفیر ایران در ترکیه و مجید تخت روانچی به جای غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل که مشمول این قانون شده بودند منصوب شدند و محمد فرازمند بهمن 1397 به جای طاهریان فرد به آنکارا رفت و مجید تخت روانچی هم به جای خوشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارتخانه های ایران در آلمان و فنلاند هنوز بی سفیرند

سفارتخانه های ایران در آلمان و فنلاند هنوز بی سفیرند